Garadera

My pracujemy. Ty grasz.


#1 2008-07-05 10:54:15

GM Knightmare

The Man Who Was There

918526
Zarejestrowany: 2008-04-05
Posty: 87
Punktów :   17 

Propozycje Questów

Zamieszczamy swoje propozycje oraz komentujemy propozycje innych. UWAGA! Każdy daje swojej propozycji numer (po kolei). Czyli na przykład ja daję numer jeden. Poniżej znajduje się mój pomysł, który jednocześnie jest wzorem waszych wypowiedzi.


PROPOZYCJA 1 - Ape Trap

Wymagania: Pacc, shovel, rope
Nagrody: 8,5k
Położenie: Comor Island, gdzieś w dżungli
Zalecany level: 60+
Potwory do pokonania:
- Kongra (kilka)
- Merklin (kilka)
- Sibang (kilka)
- Cave Rat (kilkanaście)

Opis: W pewnym miejscu znajduje się dziura, prawie cała ukryta za potężnym baobabem. Po odkopaniu jej wchodzimy do środka. Przez kilkanaście sekund idziemy ciasnym, podziemnym korytarzem. Następnie korytarz staje się szerszy. Naszym oczom ukazuje się teraz nieregularne pomieszczenie o rozpiętości 5x6 kratek. Jest na ziemi tu dużo złota, łącznie około 800gp. Na końcu pomieszczenia znajduje się skrzynia. Podchodzimy do niej, bierzemy nagrodę. Zadowoleni, odwracamy się. Zdajemy sobie teraz sprawę, że to pułapka. Zostaliśmy otoczeni przez małpy. 6 Kongr znacznie utrudnia nam poruszanie się. 3 Sibangi oraz 5 Merklinów atakuje nas z oddali. Łącznie zadają nam około 400 obrażeń na sekundę. Dodatkowo, ucieczkę uniemożliwia nam 18 cave ratów rozmieszczonych w całej jaskini, które skutecznie blokują nam drogę.
Przeciętny gracz zginąłby natychmiast.

Taktyka: Jest kilka możliwości. Pierwszą z nich jest atak sorca z 60+ levelem. Wchodzi, otwiera skrzynie, puszcza UE. Nawet, jeśli kilka małpek przeżyje, może szybko użyć manasa i puścić UE jeszcze raz. Proste. Drugą możliwością jest drużynowe załatwienie sprawy. Potrzebny jest bloker 60+ level i dwaj shooterzy - po otwarciu skrzyni bloker bierze na klatę małpy, a shooterzy w kilka sekund zabijają wszystkie za pomocą spamu GFB. I ostatnia możliwość - po prostu wbijamy większy level i urządzamy sobie z małpkami rzeź. Tutaj powinien wystarczyć 80 albo 90 poziom.

Uwagi:
- Quest bardzo trudny dla palka. Strzelec z poziomem mniejszym niż 80 raczej nie przeżyje.
- Uwaga! Za każdym otwarciem skrzyni pojawiają się nowe potwory. Na przykład, jeśli trzy osoby otwierają skrzynie, pojawia się 18 Kongr, 15 Merklinów i 9 Sibangów! Przy takiej ilości potworów tracimy ponad 1600 hp na sekundę.


Do zobaczenia w więzieniu na GM Island,
Knightmare.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plKarwia hotele chart polski cena Korepetycje